Home Leiden Proef de Streek, magazine met vakantietips, opening vitrine en fotopuzzelwedstrijd Terug naar Oegstgeest

Proef de Streek, magazine met vakantietips, opening vitrine en fotopuzzelwedstrijd Terug naar Oegstgeest

door Emile van Aelst

Veel streekgenoten blijven noodgedwongen deze zomervakantie thuis. Gelukkig is er in de streek meer te beleven dan menig inwoner beseft. Om iedereen een beetje wegwijs in de eigen streek te maken is afgelopen week het magazine ‘Proef de Streek’ uitgebracht. In Oegstgeest werd de presentatie van het blad gecombineerd met de opening van een informatievitrine in het park bij het gemeentehuis.

Dorpsmarketing Oegstgeest vond het zonde en knapte de vitrine op. Dinsdag werd de opgeknapte vitrine onthuld door Dorpsmarketeer Marjolijn van der Jagt en wethouder economie Jan Nieuwenhuis.

In de vitrine komt informatie over Oegstgeest te hangen en ook vind je regelmatig leuke acties. Er hangen nu bijvoorbeeld tien foto’s, gemaakt door Monique Shaw. Wie raadt welke plekken Monique gefotografeerd heeft, krijgt een uniek ‘Terug naar Oegstgeest” pakket. Stuur mvanderjagt@dorpsmarketingoegstgeest.nl de locatie waar de foto’s gemaakt zijn van de cijfers 1 tot en met 10. En voeg bij de cijfers dan de locatie toe.

Na de onthulling van de vitrine kreeg de wethouder het eerste exemplaar aangeboden van het magazine ‘Proef de Streek’. Een mooi samenwerkingsverband tussen Leiden Marketing, VVV Katwijk, Noordwijk Marketing, Dorpsmarketing Oegstgeest en Vorstelijk Vrij Wassenaar-Voorschoten.

Veel streekgenoten zullen deze zomer hun vakantie doorbrengen in hun eigen streek. Dit magazine staat vol tips en wetenswaardigheden over de streek. In het magazine ook aandacht voor de wandel-fietsroute “Van de wieg tot het graf”langs het werk, de huizen en de tuinen van Herman Boerhaave en de vernieuwde Wolkers wandelroute, vertelde de enthousiaste Dorpsmarketeer.

De wethouder was blij met het magazine en de samenwerking tussen de marketingorganisaties van de verschillende gemeentes om de streek onder de aandacht te brengen.

Het magazine wordt in de regio huis aan huis verspreid en is ook verkrijgbaar bij de vvv’s en marketingorganisaties.

Gerelateerde artikelen

4 reacties

די מריו 10 juli 2020 - 6:56

Niet lekker uit in eigen land, maar lekker uit in eigen streek. Waarom ook niet.

Love as always
Di Mario

Reply
bvision 10 juli 2020 - 8:22

Ik blijf ook lekker in mijn eigen streek…

Reply
Nicky 10 juli 2020 - 9:27

Dat is leuk! Als je ergens woont zie je vaak al het mooie niet meer. En da’s best jammer.

Reply
rietepietz 10 juli 2020 - 18:08

.Vaak kijken mensen nou juist niét in de eigen omgeving rond dus lijkt me een heel nuttig blad.

Reply

Geef een reactie